Rejsy morskie dla rodzin

Rejsy morskie dla rodzin

Nie ma to jak wakacje – pozwalają uciec od gwaru miasta i codziennych obowiązków, a także pozyskać setki zdjęć oraz bagaż niezapomnianych doświadczeń i wspomnień. Oczywiście o ile tylko spędza się je More »

Rejsy morskie

Rejsy morskie

Naszym celem jest spełnianie największych wakacyjnych oczekiwań klientów oraz organizowanie wspaniałych wczasów dla wszystkich, którzy tego potrzebują. Dlatego też zapraszamy do ciepłych krajów, takich jak Grecja czy Chorwacja na rejsy morskie http://talar-jachting.pl/terminarz-rejsow/, More »

Kompleksowe rejsy szkoleniowe

Kompleksowe rejsy szkoleniowe

Marzysz o tym, aby wypłynąć w pełne morze i samodzielnie kierować jachtem, a przy tym własnym przeznaczeniem? Wszak żeglowanie to nie tylko najlepszy sposób na relaks i odpoczynek od szarej codzienności, ale More »

Czarter jachtów w Grecji

Czarter jachtów w Grecji

Zachęcamy wszystkich z państwa, którzy marzycie o wyjątkowym wypoczynku, do wizyty w Grecji, która już od dawien dawna kusi swoimi urokami miliony turystów z całego świata. Nasza firma, specjalizująca się w organizowaniu More »

Pokonaj swój strach przed stomatologiem

Pokonaj swój strach przed stomatologiem

Możesz obawiać się bardzo różnych rzeczy, ale niektóre lęki są gorsze od innych, bo nie pozwalają ci normalnie funkcjonować. Tak szkodliwy może być lęk przed stomatologami, nie dający ci możliwości starcia się More »

 

Pracownicy call center

Pracownikami call center są przede wszystkim konsultanci obsługujący połączenia telefoniczne. Muszą oni dobrze znać oprogramowanie call center i posiadać dobrą dykcję oraz znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym, poza tym nie są wobec nich stawiane zwykle żadne dodatkowe wymagania oprócz umiejętności dużego skupienia, a także uprzejmości i cierpliwości. Zazwyczaj organizowane są szkolenia wstępne dla osób, które spełniają podstawowe, niezbyt wygórowane kryteria naboru, ale jeszcze nigdy nie pracowały w call center. Nieco inaczej jest w przypadku bankowości telefonicznej, ponieważ dyrektorzy banków, w sytuacji, gdy chcą powierzyć komuś poważniejsze projekty, mogą wymagać od przyszłych pracowników podstawowej wiedzy w zakresie bankowości i marketingu oprócz udziału w szkoleniu wstępnym. Podobnie w przypadku konsultantów pracujących w call center przychodni dobrze jest, aby posiadali jakieś wykształcenie w kierunku medycznym lub farmaceutycznym, aby móc w pełni profesjonalnie wykonywać powierzoną sobie pracę. Do zadań konsultantów, w zależności od miejsca ich zatrudnienia, może należeć także telefoniczne umawianie spotkań i współpraca z pracownikami innych działów, która pomoże w prowadzeniu ich kalendarza spotkań, a także utrzymywanie kontaktu z klientami i przeprowadzanie badań rynkowych.

 

W call center zatrudniani są także managerowie działów. W oczywisty sposób muszą oni znać bardzo dobrze oprogramowanie call center. Do ich zadań będzie należało koordynowanie pracy powierzonego sobie zespołu oraz nadzorowanie procesu wdrażania nowych konsultantów i nowych Liderów. Powinni nie tylko oceniać ich pracę, ale też umiejętnie motywować do zwiększania wysiłków i budować zespół ludzi, którzy będą potrafili sprawnie ze sobą współpracować. Managerowie zajmują się także realizacją postawionych przed nimi celów sprzedaży i uczestniczą w procesie tworzenia procedur wewnętrznych, które są niezbędne, aby każdy z działów mógł należycie funkcjonować i stać na wysokim poziomie.

Zbierają także informacje, które są potrzebne do tego, aby stwierdzić, czy realizowany projekt pozostaje rentowny. Powinni posiadać już jakieś doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi pracujących w call center i przejawiać duże zdolności organizacyjne, a także komunikacyjne oraz cechować się umiejętnością analitycznego myślenia i zachowania spokoju w czasie pracy pod presją czasu. Oprócz tego, że oprogramowanie call center nie powinno sprawiać im żadnych problemów, powinni także bardzo dobrze znać pakiet Microsoft Office.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *